Redactie  23 januari 2019

Vandaag is het totaal vernieuwde platform van Studentmind live gegaan. Met Studentmind 2.0 wordt ‘the next step’ gezet door het introduceren van vacatures die bedrijven en recruiters kunnen plaatsen. Het gaat om stages, bijbanen en startersbanen voor studenten met een achtergrond in marketing/communicatie. Naast het aanbieden van de bestaande kennis en ervaring door studenten geschreven blogs, vormt Studentmind een vernieuwende schakel tussen het bedrijfsleven en talentvolle studenten.

Homepage Studentmind 2.0

Combinatie van vakinhoudelijke content en vacatures

In twee jaar tijd is Studentmind hard gegroeid naar een platform waarop bijna alle hogescholen vertegenwoordigd zijn door bloggers. Meer dan 30 studenten van twaalf verschillende hogescholen en drie universiteiten schrijven maandelijks blogs voor Studentmind. Studenten schrijven blogs over marketing- en communicatieontwikkelingen en ervaringen uit hun studie. Na de eerste livegang ontstond direct de ambitie om later ook studenten te verbinden met bedrijven.

Het bereiken van talentvolle studenten wordt door werkgevers en recruiters nog wel eens als een uitdaging gezien. Naast het gerichte bereik van marcom-studenten, trekt Studentmind talent aan door de focus op vakinhoudelijke blogs. Bedrijven hebben ook de unieke mogelijkheid tot employer branding door aanvullend op een vacature hun verhaal als toekomstige werkgever te delen in een blog.

Om de livegang te vieren zijn we begonnen met een speciale startersactie om één jaar lang onbeperkt vacatures te plaatsen.

Samenwerking met webbureau Lyfter

Het nieuwe platform is tot stand gekomen door een samenwerking met webbureau Lyfter. Een speciaal dankwoord gaat dan ook uit naar Lyfter voor het design en de realisatie.

Reacties zijn gesloten.

Abonneer!

En blijf op de hoogte van de laatste marketing en communicatie ontwikkelingen.

Meer van Redactie

Redactie

Blogger worden?

 

Als Studentmindblogger maak je je eigen content. Jouw blogs brengen studenten kennis bij en zijn een bron van inspiratie. Je schrijft maandelijks een blog over marketing/communicatie of ervaringen binnen je studie. De onderwerpen waarover je schrijft mag je zelf bepalen. Je kunt immers het beste schrijven over iets waar je passie ligt!